Noodnummer: 0800 - 6001 (24/7 bereikbaar voor bedrijven & organisaties)
Bij een persoonlijke crisis: bel je huisarts of huisartsenpost. Bij zelfmoordgedachten: bel 0800 - 0113.

Begeleiding medewerkers na een incident nodig?

Traumaloket verzorgt:

  • (Crisis)interventies na schokkende gebeurtenissen;
  • Advisering binnen 48 uur op locatie t.b.v. (stagnerende) verzuimvraagstukken;
  • Bedrijfsmaatschappelijk werk binnen 48 uur;
  • De-medicaliseren en de-psychologiseren (indien mogelijk).
Contact

Testimonials

  • Ciska: ‘Ik voelde me gehoord en kreeg handvatten voor mijn situatie’

    Ciska: “Vanaf het moment dat ik door mijn manager aan Leen ben gekoppeld, kon ik op elk moment bij hem terecht. Door het direct inspringen en de contacten die ik met Leen heb gehad, heb ik kunnen toegeven aan de klachten die ik ervaarde vanuit de traumatische ervaring op mijn werk. Tijdens dit proces ben ik door Leen begeleid en geadviseerd. Het heeft mij geholpen om mijn vervolgstappen helder te krijgen en uit te zetten.

    Het contact, zowel telefonisch als in fysieke gesprekken, heb ik als prettig ervaren. Ik voelde me gehoord en kreeg handvatten voor de situatie waar ik me in bevond. Er werd tijd voor me genomen, iets wat ik met mijn trauma en burn-out-klachten moeilijk kon ervaren en accepteren. Ik zou deze samenwerking aan een ieder gunnen die het nodig heeft. Het heeft mij enorm geholpen.”

  • Mirjam Kruyt: ‘De ondersteuning heeft tot een oplossing bij onze medewerkers geleid’

    Mirjam Kruyt, medewerker Personeelszaken Bode Scholten B.V.: “Wij zijn een transportbedrijf en hebben Leen Pakvis diverse keren ingehuurd om medewerkers te helpen en te ondersteunen die een probleem hadden als gevolg van bijv. ernstig zieke familieleden, een heftig verkeersongeval, trauma’s uit het verleden of andere privéomstandigheden.

    Leen reageert zeer snel op het verzoek om hulp of ondersteuning. De betreffende medewerkers hebben de samenwerking met Leen als zeer prettig ervaren. De gesprekken met hem hebben zeker tot een oplossing geleid: de medewerkers zijn geholpen om te gaan met hun problematiek of naar de juiste hulpverleners doorverwezen.”

traumatest illustration

Over Traumaloket

Traumaloket maakt gebruik van een digitale vragenlijst. De vragen zijn direct afgeleid van de zogenaamde schokverwerkingslijst en de DASS-test. Zo krijgen we snel inzicht in het verwerkingsproces van de cliënt.

Wij werken i.o.v. diverse organisaties voor: